0

Vivix & Diabetes (Kencing Manis)

Assalamualaikum…

Harini entry tentang Vivix & Diabetes

image

Diabetes adalah salah satu penyakit yang banyak dihadapi oleh rakyat Malaysia.

Sempena bulan promo VIVIX ni jom kita lihat bagaimana Vivix & Resveratrol berfungsi sebagai penawar Diabetes.

Q: BAGAIMANA VIVIX DAN RESVERATROL BERFUNGSI SEBAGAI PENAWAR DIABETES?

Terdapat 2 cara resveratrol membantu pesakit diabetes/kencing manis:

1. Meningkatkan sensitiviti tubuh terhadap hormon insulin:

✔Rintangan insulin adalah satu daripada faktor penyumbang utama diabetes/kencing manis. Jika sensitiviti tubuh terhadap insulin dapat ditingkatkan, kita boleh memberhentikan diabetes/kencing manis.

✔Apabila tubuh kita hilang sensitiviti terhadap insulin, tubuh akan mengeluarkan lebih banyak insulin untuk mengawal aras gula dalam darah. Jadi resveratrol pula mampu meningkatkan sensitiviti tubuh kita terhadap insulin oleh itu mengurangkan amaun insulin yang diperlukan untuk mengawal aras gula dalam darah.

2. Mengaktifkan enzim yang sangat berkuasa dalam tubuh kita.

✔Untuk mencegah atau menyembuhkan diabetes/kencing manis, satu enzim iaitu dikenali sebagai enzim SIRT1 mestilah diaktifkan yang mana enzim ini bertanggungjawab terhadap rembesan hormon insulin dan enzim.

Jom kita tengok hasil terbaik mereka yang telah mencuba..

 

image

Testimoni 1

image

Ingin tahu lebih lanjut tentang Vivix? Boleh hubungi Eyda ye 🙂

Promosi terhebat sepanjang Julai 2014!

Memang sangat berbaloi. Nak dapatkan 1 atau 2 botol pun boleh.

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

Berminat?

Hubungi saya sekarang!!

Eyda Sukiman
Sid 892528
01112909545
Mummy Healthy Vita Store

Advertisements
0

< TESTIMONI > MEAL SHAKES + OMEGA GUARD : Antibodi Anak Sangat Kuat dan Selera Makan Bertambah


“Sejak saya beri Aisy consume Meal Shakes dan Omega Guardantibodi dia sangat kuat! Saya sangat suka!

Baru-baru ini saya selesema. Mak mana yang tak cium anak hari-hari, mesti tak miss kan. Tapi 2,3 hari saya perhatikan, dia sihat walafiat dan tak berjangkit. Alhamdulillah.

Selera makan pula jangan cakap lah, 
‘Ma, nak makan nasik’
Dah pandai minta. Aisy baru 2thn 3bln.

Semoga anak Mama sihat selalu.” – Puan Azura

Mealshakes

Omega Guard
SID 892528
Sms/Whatsapp 01112909545